lauantai 10. toukokuuta 2014

Kuka tätä blogia kirjoittaa?

Oletko uusi lukija? Ja ihmettelet kuka tätä blogia kirjoittaa. 

Olen Ape, pieni pehmolelu ja pidän kovasti matkailusta. Olen syntynyt Itävallassa, mutta äiti adoptoi minut Suomeen, kun olin ihan pieni. Nyt olen jo neljän vanha eli tosi iso poika. 



Perustin tämän blogin maaliskuun puolessa välissä 2014, ennen minun ensimmäistä ulkomaan matkaani. 



Seuraavasta linkistä voit lukea mistä blogi sai alkunsa, klikkaa tästä

Matkakertomuksia on kertynyt vuoden aikana useasta maasta, suorat linkit matkakertomuksiin löydät täältä




Vuoden 2014 eri jännä kokemus oli, kun pääsin Finnairin ohjaamoon. Istuin kapun olkapäällä ja katselin maisemia. Voit lukea jutun tästä



Toivottavasti viihdyit matkakertomusten parissa, lupaan kirjoitella ahkerasti myös vuonna 2015. 

T. Ape The Bloggaaja 

P.S. Hotelliarvosteluja löydät klikkaamalla tästä ja ravintolavinkkejä täältä. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti